Thailand - Reisverslagen van Bram Liezen - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslagen van Bram Liezen - WaarBenJij.nu

Thailand

In de periode van 30 juli tot en met 19 augustus heb ik Thailand bezocht.
Deze reis heb ik samen gemaakt met mijn familie.

Recente Reisverslagen:

Bram

Hallo, Ik ben Bram Liezen. Van 27 september tot ergens in juli ga ik een grote reis maken. Ik ga namelijk werken en reizen in Australië met hierop volgend een reis door enkele landen in Azië. 27 september om 21:50 vlieg ik vanaf Schiphol naar Sydney. Na een maand of 7 ga ik van Sydney naar Bangkok en vanaf daar moet ik in Singapore zien te komen om vervolgens vanaf Singapore weer terug naar Nederland te vliegen.

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10649

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 10 Juli 2017

Tussenjaar: Backpacken in Australië en Azië.

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Thailand

Landen bezocht: